Stołówka szkolna funkcjonuje od 8 września 2025 roku.
Prosimy o zapoznanie się z informacjami:
Uczeń korzysta z obiadów na podstawie deklaracji rodzica ( deklaracja do wydruku poniżej lub można pobrać w sekretariacie szkoły). Deklaracja jest ważna przez cały rok szkolny do odwołania jej przez rodzica i zawiera zapis o zasadach i terminach płatności oraz nr konta szkoły. Deklaracja stanowi rodzaj umowy z rodzicem i zobowiązuje rodzica do dokonywania opłat za koszty obiadów.
Opłaty za obiady uiszcza się na konto szkoły: 87 2030 0045 1110 0000 0112 5970 do:
do 5 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni ( płatność z dołu )
Zasada ta obejmuje miesiące: styczeń-maj, wrzesień- listopad
W czerwcu i grudniu dokonuje się opłat do 5 dnia miesiąca za maj i listopad oraz do
15 dnia miesiąca za czerwiec i grudzień. Wynika to z organizacji roku szkolnego oraz zakończenia roku budżetowego
Po dwóch dniach od terminu wpłaty w przypadku ich braku rodzic o tym fakcie zostanie poinformowany przez sekretariat drogą elektroniczną ( e- dziennik)
Jeśli rodzic mimo w/w informacji nie ureguluje płatności w ciągu 7 dni od poinformowania go o zaistniałej sytuacji, Dyrektor Szkoły wzywa do dokonania opłat w ciągu kolejnych 7 dni od daty otrzymania pisma ( pismo wezwanie ). Po upływie wyznaczonego terminu dokonania wpłat, sprawa kierowana będzie do Organu Prowadzącego tj. Burmistrz Pyrzyc. Sytuacja ta powoduje wstrzymywanie wydawania obiadu uczniowi od 1 dnia następnego miesiąca do czasu uregulowania zaległości.
W przypadku nieobecności ucznia w szkole dokonuje się odliczenia kosztów obiadów pod warunkiem, że nastąpi zgłoszenie nieobecności do sekretariatu szkoły pod nr telefonu 91 5 700- 355 lub Librusem do godz. 8.00.
W każdej chwili istnieje możliwość zapisania dziecka na obiady bądź rezygnacji z posiłku.